Monday, June 18, 2012

HADIAH BUAT BAKAL HAJI & UMRAH 2017

     Musim haji semakin dekat. Jemaah haji yang sudah mendapat surat "confirmation" untuk menunaikan haji pada tahun ini tentulah sudah bersiap sedia dengan kelengkapan barang dan persediaan diri yang mencukupi dengan Ilmu yang mantap, jiwa yang bersih, dan amalan yang istiqamah. Namun sentiasalah diingat akan penjagaan kesihatan. Kita sedia maklum akan suasana pembangunan yang sedang pesat di Makkah, mengundang habuk dan debu yang boleh mengganggu kesihatan jemaah semasa di sana ketika ini. Allah yang maha mengetahui akan kesulitan hamba-Nya telah mengurniakan kita dengan satu teknologi terkini iaitu alat penapis hidung yang ringkas, mudah dan berkesan untuk mengatasi situasi berhabuk dan berdebu. Penapis hidung terbaru ini bukan sahaja membantu jemaah bernafas dengan lebih yakin dan selamat malah sesuai untuk jemaah perempuan yang tidak perlu lagi menutup muka untuk mengelak habuk. Larangan menutup muka semasa ihram bagi jemaah perempuan kini dapat dipatuhi dengan sempurna tanpa perlu risau akan suasana berhabuk yang menggangu pernafasan sepanjang melaksanakan ibadah di Makkah. Ini kerana penapis hidung NOSK hanya menutup bahagian hidung sahaja untuk menghalang habuk dari memasuki hidung dan sistem pernafasan.


Oleh itu sangatlah digalakkan kepada para jemaah yang akan mengerjakan UMRAH dan HAJI agar melengkapkan diri dengan penapis hidung NOSK ini sebagai salah satu ikhtiar dalam penjagaan kesihatan semasa beribadah di Makkah. Sekiranya ada di antara ahli keluarga atau sahabat handai kita yang akan menunaikan haji atau umrah pada tahun ini, hadiahkanlah mereka dengan alat penapis hidung NOSK ini. Mudah-mudahan dengan pemberian ikhlas itu kita juga akan turut mendapat ganjaran daripada Allah pada setiap saat mereka bernafas.

TESTIMONIAL
YBhg. Dato Hj Md Daud Che Ngah, Pengerusi Eksekutif, Andalusia Travel & Tours Sdn Bhd
“ Sesuai untuk jemaah haji dan umrah. Usaha dan ikhtiar yang praktikal pencegahan dari penyakit berpunca dari udara tercemar dan berhabuk, mengurangkan batuk dan bersin. Sesuai dipakai oleh wanita dalam Ihram kerana tidak menutup muka.”

No comments:

Post a Comment


...