Friday, June 1, 2012

Testimonial NOSK


Dr. Khairul 39, Pakar ENT,Shah Alam
“ Saya akan mengesyorkan kepada pelanggan saya supaya menggunakan NOSK untuk memelihara hidung, kerongkong dan paru-paru mereka”

YBhg. Dato Hj Md Daud Che Ngah, Pengerusi Eksekutif, Andalusia Travel & Tours Sdn Bhd
“ Sesuai untuk jemaah haji dan umrah. Usaha dan ikhtiar yang praktikal pencegahan dari penyakit berpunca dari udara tercemar dan berhabuk, mengurangkan batuk dan bersin. Sesuai dipakai oleh wanita dalam Ihram kerana tidak menutup muka.”

Faisal 48, Pengayuh Basikal, Kelang Lama
“ Saya sekarang boleh berbasikal dengan yakin dimana-mana dan tidak tentu masa dengan memakai NOSK”

Dato’ Prof Azmi (Nama Samaran)  54, Pensyarah Kanan, Sg. Buloh
“ Dengan guna NOSK, penyakit asma saya sekarang berkurangan dan saya tidak perlu lagi guna inhaler”

Haji Hilmi (Nama Samaran)  40, Jemaah Haji, Kuala Lumpur
“ Jemaah terdedah dengan keadaan berabuk terutama sekali semasa pembangunan yang pesat di tanah suci.  InsyaAllah , dengan ikhtiar ini, kita dapat mengurangkan batuk dan penyakit yang disebabkan oleh udara”

Azizan 51, Anggota Polis, Semenyih
“ NOSK merupakan produk yang diperlukan oleh anggota beruniform terutama sekali semasa di padang kawad, jaga trafik dan dalam hutan ”

Farah 21, Pelajar Universiti, Bangsar
“ Alhamdulillah dengan produk inovasi Korea ini, saya rasa seronok untuk lebih aktif dalam aktiviti ko-kurikulum di luar”

Adlan 42, Pemain Golf, Bangi
“ Sejak saya menggunakan NOSK, saya lebih yakin dan selamat semasa berada di padang golf dan saya boleh lebih fokus”

Kamal (Nama Samaran) 42, Kontraktor, Setapak
“ Selalunya hidung saya penuh dengan Habuk dan kotoran, tetapi sekarang saya hanya perlu basuh penapis NOSK”


Takiyudin (Nama Samaran) 48, Naib Presiden Syarikat ICT, Cheras
“Kita sibuk menjaga pemakanan tetapi kadang-kadang terlupa tentang pernafasan. Dengan NOSK saya boleh berjogging pada bila-bila masa sahaja”

Azman (Nama Samaran) 52, Pengusaha Produk Kesihatan, Damansara
“ NOSK amat menarik perhatian saya dan setelah menggunakannya, saya mengesyorkan kepada sesiapa sahaja supaya sentiasa peka  dimana pencegahan lebih mudah dan murah dari perubatan. ”
  
Roslan  39, Pemilik Resort, Johor
“ NOSK buat pekerja saya lebih rajin bila berhadapan dengan cuaca yag tidak menentu di tepi pantai”

Azrin 49, Pembuat Kilang Pembersih Pasir, Qatar
“ NOSK amat mudah dipakai, selesa dan sesuai untuk pekerja saya “
  
Malek (Nama Samaran) 46, Pakar Rangkaian ICT, Kuala Lumpur
“ Kerja saya memerlukan saya berada dalam keadaan berabuk. NOSK telah dapat melindungi saya dari sakit dada”

Razalan (Nama Samaran) 36, Pekerja Kilang, Penang
“ Saya telah menggunakan NOSK dalam masa seminggu dan rasa amat selesa berbanding dengan topeng muka”

Azizi 33, Pemandu Teksi, Kuala Lumpur
“ Setelah menggunakan NOSK, saya rasa lega sangat kerana batuk saya berkurangan dan rasa yakin untuk ambil penumpang”

No comments:

Post a Comment


...